неделя, 18 април 2010 г.

Втора награда

Тази награда получих от Данка , една жена която много точно си е намерила името на блога.Толкова цветни и хубави неща на едно място трудно се събират.Винаги като погледна в нейният блог се усмихвам  и зареждам с енергия.Благодаря ти Дани !!!
Регламента на тази награда  е следният :
     
Всеки, който получи тази награда (поне първия път) -трябва да : изброи 10 неща, които го правят щастлив  -5 неща които другите не знаят за него - да награди 5 блога.
- Благодари за наградата + линк към човека, който дава наградата.
- Да се "накипри" с картинките, които представляват наградата. :))
- Уведомяване на създателите на наградените блогове.

Почвам с нещата които не знаете за мене :
  1. Много обичам България - чудна страна имаме
  2. Голям инат съм - когато обаче ме засяга мене
  3. Обичам да чета - напоследък много рядко
  4. Много мразя да гладя - ама много
  5. Обичам да пътувам
Десетте неща които ме правят щастлива :
  1.  Усмивките на хората около мен
  2.  Цветята
  3.  Вниманието 
  4. Да зарадвам някой
  5. Да се срещам с приятели
  6. Да гледам хубав филм
  7. Близките ми хора да са здрави
  8. Да се разхождам в гората
  9. Да чувам само хубави неща от всички хора
 Блоговете които ще наградя са следните :
  1. Вероника
  2. Катето
  3. helgalvova
  4. Addi
  5. Ганима
 И това е .Честито на наградените и благодаря за наградата !

3 коментара:

Мама на Ежко каза...

Благодаря за наградата :)

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Ваня, благодаря ти за хубавите думи, поласкана съм! Много мило!

krechi каза...

Ваня, имаш наградка при мен!

Публикуване на коментар

 
Copyright © 2010 Моите занимавки | Design : Noyod.Com