четвъртък, 18 ноември 2010 г.

Колие

След прекрасните гривни на малкото Злате
нещо се запалих по бижутата.Всъщност аз винаги съм обичала да се кича с гривни , обици и колиета и след втората или трета гривна която си взех от Златето , реших че трябва да си направя и колие.Дано само не каже че съм я копирала , всъщност има известна доза копиране , но след дълго обикаляне в нета открих безкрайно много подобни неща на изработване като нейните гривни.И въпреки всичко , нейните са уникални.
Та така , обиколих магазини , рових в нета за уроци , харчих пари и накрая измъдрих това колие.Изработено е от сребърни елементи , чешки кристал и черешов кварц.Не съм никакъв фотограф , но на мене страшно много ми харесва и вече втори ден се фукам с него.Може по натам да измъдря и обици.





 

 

 
Posted by Picasa

6 коментара:

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Ваня, чудесно колие си направила! И снимките са си направо супер - личи си красотатат на чешкия кристал и черешовия кварц - не че нещ оразбирам от камъни....! Ама да вземеш направиш и обици, че и гривна - комплекта да е пълен!
От мен прегръдка и целувки!

Ivolina каза...

Страхотно е колието. Много нежно и красиво. Прекрасно си се справила със съчетаването на елементите.

Zlatoena каза...

Страхотно си се справила!:)

Chiges каза...

Ооо, страхотно е! Всеки би носил с гордост и удоволствие такова бижу :).

Te4eto каза...

Ванче, страхотно е! Аз не нося, ама това не ми пречи да си харесвам :)

Krissbal каза...

Уау, невероятно е!

Публикуване на коментар

 
Copyright © 2010 Моите занимавки | Design : Noyod.Com